alwayscomeback.

Iunie 28, 2013

renunt iubitule, te las sa pleci. desi am tinut cu dintii stransi de tine, cred ca tot ce am facut a fost sa te sfasii. dorinta ta arzatoare de libertate te domina. totusi iubesti copilul din mine. nu m-ai parasi. ba da, ai face-o. ma minti frumos ca nu vrei sa pleci dar oare e adevarat? poate ca vrei, si poate ca si eu vreau.. si poate ca simt atata durere fiindca esti si nu esti al meu. sau poate ca ma plictisesc. de banal. de toate. si poate ca plang ca sa numai am lacrimi pentru lucruri mai rele ce urmeaza. asa ca du-te, distreaza-te, plictiseste-te, descopera, exploreaza, razi, plangi, iubeste, uraste sau adora sau dispretuieste! dar la final, intoarce-te la mine fiindca eu, eu raman aici. unde m-ai uitat.

Lasă un răspuns

